FAQs

Meest gestelde vragen


De huurprijzen die genoemd worden op de site zijn per dag, maar voor weekendhuur rekenen wij niets extra.

Dus wanneer je vrijdagavond komt afhalen en maandagavond komt terugbrengen wordt de prijs maar eenmaal gerekend.

Dit geldt uiteraard ook voor weekendbestellingen die wij komen bezorgen of opbouwen.

In de bevestiging van je bestelling doen wij een voorstel voor een opbouwmoment.

Voor feestjes die op zaterdag of zondag plaatsvinden zal het opbouwmoment vaak zaterdagochtend zijn.

Tijdens het opbouwen maken we een afspraak voor een geschikt moment voor de afbouw.

De opbouwkosten zijn voornamelijk afhankelijk van de afmetingen van de partytent.

De prijs die genoemd staat bij elke partytent is ook de prijs voor het opbouwen.

Bijvoorbeeld:

Een partytent 4×4 afhalen kost 45,– euro. Wanneer wij de tent mogen opbouwen rekenen we hiervoor ook 45,– euro waardoor de tent op 90,– euro uitkomt.

De bezorgkosten (link) worden hier los bij gerekend.

Wij rijden een bezorgronde op vrijdagavond na 20:00 uur.

Maandagavond rond dezelfde tijd rijden wij een ophaalronde.

In de bevestigingsmail die je van ons ontvangt noemen we het moment dat jouw bezorging gepland staat.

Als bijdrage in de kosten per kilometer en de personeelskosten rekenen wij bezorgkosten.

Zie onze pagina bezorgkosten (link) voor de bezorgkosten per regio.

Je kunt je bestelling (na bevestiging door ons) afhalen op ons afhaaladres Wakkerendijk 84 te Eemnes.

Op vrijdagavond tussen 19:30 uur en 20:00 uur hebben wij een uitgifte-moment gepland.

Maandagavond tussen 19:30 uur en 20:00 uur mogen de spullen weer retour.

Als je de spullen op een ander moment nodig hebt, waardoor dit afhaalmoment niet handig is, dan maken we een andere afspraak.

Bij voorkeur ontvangen wij alle betalingen per PIN.

We hebben een mobiel PIN apparaat zodat je kunt pinnen op het moment van aflevering of op het moment dat je komt afhalen.

Voor bedrijven is betaling op rekening mogelijk, we versturen hiervoor een factuur per e-mail.

Voor bedrijven de minder dan een jaar bestaan geldt dat de we betaling per PIN willen ontvangen op het moment van aflevering of op het moment dat je komt afhalen.

Over het algemeen kun je je bestelling kosteloos annuleren.

Uitzonderingen hierop zijn bestelling waar reeds kosten voor gemaakt zijn (denk hierbij aan verbruikskosten zoals voor bier of andere dranken of goederen die wij extern inhuren). We zullen je hierover informeren in de bevestiging van je bestelling.

Je kunt een bestelling plaatsen door je gewenste producten aan te vragen via het bestelsysteem op de website.

Vervolgens vul je je gegevens en de gewenste huurdatum in en dien je de aanvraag in.

Binnen 24 uur sturen wij een reactie op je aanvraag! Je aanvraag is pas definitief een bestelling na bevestiging door ons.

Dit heeft ermee te maken dat wij controleren of de aangevraagde spullen beschikbaar zijn op de datum dat je ze nodig hebt!

Een algemene offerte kun je aanvragen via de pagina “Contact ons”, hier kun je een bericht plaatsen.

Weet je al meer over de producten die je nodig hebt, vraag die dan aan via het bestelsysteem op de website.

Bij het afronden van de aanvraag kunnen je aangeven of het een bestelling of offerte betreft.

Binnen 24 uur sturen wij een reactie op je aanvraag!

De bezorgkosten die wij noemen zijn inclusief weer ophalen!

De bedragen zijn afhankelijk van het bezorgadres:

Huizen, Blaricum, Laren, Eemnes, Naarden, Bussum, Hilversum: 25 euro

Loosdrecht, Wijdemeren, Ankeveen, ‘s Graveland: 37,50 euro.

Weesp, Muiden, Muiderberg, Nigtevecht, Nederhorst den Berg: 37,50 euro.

Amersfoort, Hoogland, Baarn, Soest, Lage Vuursche: 37,50 euro.

Almere, Amsterdam en Utrecht: 50,00 euro.